My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, December 9, 2010

Ke mana hilangnya aku hari ini....

Ohhhh........ seharian aku tak sempat nak hapdet blog. (tak sempat ke takde idea...) Dua-dua sekali.. dush! Tapi seriously, aku tak nyempat nak selak blog aku arini.. Aku bukak je blog, klik new post..... stuck la page tu sampai maghrib. adehh!

Sunggu kebizian today. Kalah PM. hehehe! Keje aku lagi banyak dari dia wooo.. hahaha! Keje nyembang je lebeh kot. adehh!

Ni pun hapdet sebelum masuk tidur. Lepas YM ngan my girls tadi.... duk sembang-sembang pasal nak poi vacation aih. Dah banyak kali plan tapi tak jadi-jadi.. haish! Susah betul since masing-masing dah keje ni. Baju pun dah iron... susu pun dah minum. Tiba masa untuk pejam mata pulak. Mimpi indah-indah.. hehehee!

JOmlah... aku tak larat nak taip pjg-pjg dah. Rasa kepala hanyut ke mane ntah... hadoiiii!

GUDnite everybody... Assalamualaikum...

4 comments:

Related Posts with Thumbnails