My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, December 8, 2010

Sweet talker: Jangan percaya sangat!

Huh.... pantang tengok pompuan dahi licin.(tapi bile tgk dekat2, ade jerawat seketul dua.. ehhehe) Sure ayat power punye kan yang keluar. Ramai spesis kumbang mambang kat luar sana yang suka mengayat ni.

First time chat ;
"Eh, awak ni cun la.. Awak dah kawin ke?"

Ayat nak ngorat tapi dah tanya kawin ke belom. Habis tu kalau isteri orang, nak kaco gak keeee???

Haishhhh.... soklan cepu gangsa yang biasa-biasa diajukan. Muak la dengan statement yang dah lapuk camtuh. Geli usus kecil aku. Rasa cam asyik nak masuk toilet sajeee.. adehh! Kalau ikhlas nak berkawan, cara mesti betul.

Cakap elok-elok.. Takde nak gelojoh puji memuji bagai nak rak, banyak tanya hal personal orang. Ishhh rimas la mak, nyah oiii... hahahaha! Tetibe jadi apon! euwwwwww.... xkuasa! Tapi frankly speaking laa.. aku mmg annoying gile dengan orang camni. Jangan la datang ganggu aku dengan statement2 sebegitu... kang xpasal2 aku vomit!

Bukan nak cakap jual mahal sangat oke, cuma kalau dah niat nak berkawan tu tak salah..... Kalau lain macam tu mmg ada udang disebalik mee goreng basah la tuuu.... perghhhh sedap tuh!

p/s: ingat tu kaum kumbang, jangan jadi spesis camni ok.. ehehe! kalau nak masuk line pon, slow-slow lah.. jgn gelojoh ok.. kang kene rejek awal-awal baru padan muko.. hahaha!

6 comments:

  1. seb baik aku bunga bukan kumbang. ekekeke

    ReplyDelete
  2. bila awak nak masuk minang saya ni?;)

    ReplyDelete
  3. o0hh..sila jangan percaya~
    saya sayang awak kali pertama.
    hahaha~

    ReplyDelete
  4. orang macam ni, elok reject je. gelojoh. lagipun ayat ngorat tu basi sangatlah. hehe

    ReplyDelete
  5. spesis tak boleh pakai je selalu buat ayat cm gitu... =)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails