My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Saturday, December 25, 2010

Aku jahat... aku penghasut!

Wahhhhh... ade gaya-gaya cam evil tak? hahahaha! Tapi evil sopan je kot. adehh! Haaaa... aku memang jaat okey.. Opsss... notty je kot. :P Menyakat orang kerja no satu aku.. selain dari membebel. OMG.. macam nenek yang menopause!

Dijadikan cerita.. aritu ade sorang akak ni tumpang balik umah dengan aku. Bila dah masuk kereta. Aku cam biaselah.. lock pintu, bukak purse kuarkan duit parking, start enjin then click button ON radio. hehehe!

Then, akak kat sebelah aku ni duk bersungguh-sungguh tarik seat belt. lalalala! Korang tau aku cakap ape....? hahahaha.....

"eh akak... ape bende ni pakai seat belt ni?" <---- nada macam akak tu buat salah besar je!

"eh nape lak awak ni. akak nk pakai la utk keselamatan akak.."

"akakkkkkk! tak payah pakai laa.. ape barang pakai seat belt." <--- sambil gelak2 jahat

"ishh awak ni.. akak taknak nanti kene saman. mane akak ade duit nk byr 300!" <--- sambil gelak jugak tp geram ngn kerenah aku!

Hadoilaaaaaa... sian kat akak tu kan. Aku saje je cakap cmtu. Sebab aku mmg hantu yang degil nk pakai seat belt. Tapi bila nampak polis barulah kelam kelibut tarik taliii! Haaaa.... takot jugak rupenye... waaakkaka! Tapi berlagak HEROIN kan... adehhh!



Notakaki: Dah pernah kene sekali, polis duk usha dari jauh je aku tak pakai seat belt. Last-last kene saman! Ambik engko! hahhahaa... Padan muke aku... Tu first time lah selama aku dah ade lesen kete since form 5.. hahahaha.. Tapi still xserik jugak.. adehh!

3 comments:

  1. haha..biasa lah tu..
    kdg2 sy cmtu jugak.selagi tak kena mmg lah berani kan..

    ReplyDelete
  2. awak mmg jahat!!!!!!!!!!!!!!!! kesian saya, dipaksa "menanggalkan" seat belt saya... uuhuuhhhhhh.....*sob sob*

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails