My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Saturday, December 18, 2010

Student - cikgu bercinta?

Situasi yang sudah terbiasa sebenarnya. Di mana-mana institusi pengajian pun ada berlaku kes camni kan. Al maklumlah... lagi-lagi cikgu muda yang cun melecun & hensem gagah perkasa. Tak kurang jugak cikgu-cikgu yang sudah berkahwin, itu pun mau dicubanya.. adehhh!

Lagi pulak, cikgu memberi lebih perhatian pada mereka yang diam-diam ubi berisi ni. haishhh! Lama-lama terjadilah silap paham. Tapi kalau si gerangan cikgu tu sudah tau tapi sengaja 'memberi perhatian lebih' memang sah... ulat bulu sudah naik daun! ahaksss.. Sama-sama ada respon lagi best kan... terus jalan. hohoho!

Tapi sebagai cikgu, jalankanlah tugas anda dengan jayanya ok. If ada maksud terlindung di balik batu pun, bawak-bawak bertenang. Handlelah perkara tu di luar waktu mengajar.. hohoho! Tapi ade jugak yang cikgu pulak pi ngorat student... tu yang jadi pilih kasih tuuuuu. Student yang dia terjatuh hati tu asik dapat markah tinggi jeeee... hahahaha! Yang len silap-silap ade yang failed. adehhh!

Tapi mmg tak dinafikan ade jugak yang bertemu jodoh antara murid & cikgu ni.. Kalau dah jodoh tak ke mana kan.... hehehehe!

4 comments:

  1. banyak jugak cik ila jumpa sekarang benda2 cmtu...lagi lama..lagi banyak.hahaha

    ReplyDelete
  2. bahaya gak kalau cikgu ngurat student tu.. tapi kalau tu jodoh takpe.. jgn jadi hal lain plak.. macam2 citer kat suratkhabar sekarang ni

    ReplyDelete
  3. pengalaman silap mengajar erti sebenar...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails