My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, December 29, 2010

Maafkan aku.....


Maafkan aku andai aku pernah menyakiti kamu,
Maafkan aku andai ada perbuatan aku menyinggung hati kamu,

Maafkan aku andai membuat kamu merasa rimas dengan tingkah laku ku,

Maafkan aku andai terlalu mengikut kata hati,
Maafkan aku andai ada yang kamu tidak sukai tentang ku,
Maafkan aku andai pernah membuat kamu meluat dengan ku,

Maafkan aku andai ada gurauan yang melebihi batasan,
Maafkan aku andai aku terlalu memaksa kamu untuk mengikut kehendakku,
Maafkan aku andai aku tak terlalu sempurna buat kamu,
Maafkan aku andai terlalu banyak kelemahan dalam diri ku,

Maafkan aku andai aku tak punya waktu yang banyak untuk kamu,
Maafkan aku andai aku tidak dapat bersamamu di lain waktu,

Ketahuilah... kamu tetap di hati aku.


1 comment:

Related Posts with Thumbnails