My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, December 22, 2010

Let's 'Bread Story'

Oh... lately nak makan tak lalu. Tapi kalau orang suapkan kompem telan jugak. (mengada) hehehehe! Tapi lately agak susah nak telan makanan. Bila makan vomit balik.. huh!

Hari tu try makan roti SMOKE & FIRE kat BREAD STORY. Sedapppp weiiii! Rugi kalau tak try. Seketul hanya RM2.90 je. Wahhh.. tetibe duk promote roti. Bukan dpt komisen pon. hahahaha!

Tapi, serius... xpuas makan. ahakss! Aku mane cepat bosan dgn makanan. Selagi aku suka sesuatu tu, aku akan makan lah sampai aku nyanyi lagu ni... 'aku dah bosan! aku dah bosan!' hahaha!

Lunch for today??? taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


















3 comments:

Related Posts with Thumbnails