My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Sunday, December 26, 2010

Tak rela sungguh aku!

Fuhhhh... mesti ramai gile kan pegi Bukit Jalil malam ni. Mestilah... sesapa yang fanatik bola tu sure tempah seat punya malam ni. Ish.... aku? Bola pun tak minat, inikan pulak nak ke tempat crowded camtu. Oh nehi...nehi. Tak sanggup menzalimi diri sendiri.

Lagipun sepanjang hidup, tak pernah pergi tengok ape-ape event or game live. Semuanya layan dekat TV saje. Nak kene potong kaki kat umi aku try la jejak kaki skali. hahahaha! Kuno tol kan aku? Tapi tak kisah la... asalkan aku bahgia. hohoho...

Tapi tak salah pun nak pegi tengok. Minat masing-masing. Takde halangan dari sesapa pun. Cuma diri aku je yang terbatas, and aku rase for sure ade jugak yang berkeadaan macam aku kan. hehehe! Biaselah tuuu.......

Ape-apepun yang pegi sokong Malaysia malam ni kat Bukit Jalil nuuuuu... Sokong kaw-kaw punya. Yang duk kat umah ni, bersorak depan TV sambil makan kacang & popcorn ok. Hehehehe! InsyaAllah.. kalau ade rezeki dapatlah team Malaysia bawak balik piala tu malam ni...

Malaysia Boleh! wahhh tetibe eksited lebih aku...! hahahaha! All de bestttttttt...



3 comments:

  1. bagus la camtu...
    tu menunjukkan awak bukan seorang gadis yg bersosial xtentu hala..=))

    ReplyDelete
  2. jom jom tengok kat tv je.. anak dara pingitan kan.. =p


    p/s: nak jadi Barbie..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails