My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, December 30, 2010

Aku tak suka KAU!

1. Jerit panggil nama aku berulang kali walhal aku dah dengar...

2. Remind apa yang aku dah tahu melebihi 3x..

3. Bising waktu aku tengah nyenyak tidur... mengganggu aku nak mimpi! haishhh

4. Gaduh laki bini depan aku.. sebab aku rasa korang tak respek aku yang ternampak insiden tu..

5. Lebih dari 4x suruh aku makan sebabnya aku akan makan bila aku nak.. jgn paksa..

6. Ganggu aku time aku tengah focus pada something.. tak kirelah ape aktiviti pun aku buat..

7. Tanya aku lebih-lebih dalam banyak perkara personal aku (if ur a strangers).. Kalau nak tahu lebih, kene close dulu.. ahakss!

8. Bercakap kasar dengan aku dengan niat sengaja nak naikkan marah aku.


9. Tetibe datang macam nak cari gaduh dengan aku... be gentle sikit ok!


10. Nak puji aku lebih-lebih... sebab aku xde duit nak bagi! hehee! <--- melawak sikit!


5 comments:

Related Posts with Thumbnails