My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Tuesday, December 28, 2010

Dari mana datangnya suara itu?

Assalamualaikum & morning...

Huh.... aku kehairanan kejap pagi tadi. Dah la bangun lembat (lewat+lambat)... Bila aku keluar bilik air, aku terdengar suara sorang perempuan. Aku fikirkan makcik aku bercakap dengan aku. Tapi bila aku jenguk, xde pulak orang. Tapi aku pasti makcik aku belom keluar rumah sebab pintu bilik masih menyala..

Lepas tu, berjalan menuju ke bilik. Kedengaran lagi.. makin jelas cuma aku tak dapat tangkap ape yang dicakapkan tu. Pelik tol... Kedengaran suara macam sedang bercakap dengan orang lain, mungkin bercakap phone kot? erkkkk..... tapi pelik laaaa.. Clear kot dengar suara pompuan tu. Or cuma ilusi aku je... hurm....

Tapi pelik nie.... Tak penah pulak aku dengar suara pelik camtu pagi-pagi.. huuuuuuuuuu! Tetibe seram bulu roma... hohoho! Sebab sejuk sangat kat opis kot.. heheheh!


3 comments:

  1. uih takkan pepai ada hantu kot hihi

    ReplyDelete
  2. mungkin perasaan je kot...wat cool je hehehe..kalau kita buat berani bende tu plak jadi takut hehehe..tapi kalau kena ganggu gak sebelum tido baca kursi 7 kali...jgnkan hantu insyallah manusia dan haiwan pun tak leh ganggu kita tido

    ReplyDelete
  3. bila kita keseorangan, kdg2 mmg slalu dgr bunyi yg pelik2..padahal xde papepun..hee

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails