My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, December 22, 2010

Merasa mende yang sama....

Pernah tak korang merasai apa yang orang lain rasakan? Maknanya, korang mempunyai perasaan yang sama... samada secara kebetulan atau tak. Pabila korang menyuarakan apa yang korang rasa terhadap seseorang, rupa-rupanya orang tu pun memikirkan perihal yang serupa. Oh... ayat aku ni sama je maksud, cuma aku songsangkan struktur ayat. hahaha!

Tapi, sometimes bila kita fikirkan sesuatu tu betul.. kita akan takut untuk menyuarakan kepada orang itu. Sebab takut tiada penerimaan di pihak yang satu lagi. Takut jika bilamana kita menyuarakan sesuatu tu, akan dianggap keterlaluan (depends on situation).

Secara puratanya, berapa kali korang 'memang' mempunyai perasaan&fikiran yang sama dengan orang yang berdekatan dengan korang? <----- adeh, korang faham ke ayat aku ni. mesti blurrrr kan! huhuuhuh... aku pon ngah blurr jugak!

1 comment:

  1. pernah, org tu pun ske kt sye jgk mcm sye ske kt dier, xsangka, last2 skang dh jd bf sye...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails