My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, December 1, 2010

Surat layang: Saudari jangan nak berlagak!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Kepada saudari yg jauh nun di selatan tanah air..

Jangan berlagak sangat wahai saudari. Sedarkah saudari ape yang saudari ungkapkan tu? Atau saudari terasa sangat terbeban dengan 'permintaan' saya? Adakah saya menghantui hidup saudari sepanjang masa? Setahun sekali pun dah cukup saya rasa sebabnya saya tak sanggup nak 'berperang SMS' dengan saudari yang sungguh keras kepala & hanya ingin menang. Oh tidak.... mengapa saudari berperangai begitu? Tak matang nampaknya saudari ni...

Saudari suruh saya bersabar?? aduh..... Sememangnya saya dah cukup lama bersabar dengan sikap saudari yang cakap tak serupa bikin. Saya langsung tak ambik hati walaupun sy ikhlas 'mengata' benda yang betul tentang saudari... saya hanya mampu mengomel sendiri. Takde pon saya p canang cerita tentang saudari kat orang ramai...

Dalam blog ni? Tak pelah... sekurang-kurangnya sy masih waras utk tidak mendedahkan identiti misteri saudari tu. Memang sungguh misteri saudari ni. Mungkin ramai yang diluar sana mengalami nasib yang sama dengan saya... mengenali seseorang seperti saudari. Oh tidakk....

Takpelah saudari, msg saudari pagi ni amat saya hargai. Walau menghilangkan 1.5% mood saya untuk bekerja pagi ni. Amat pedas SMS saudari.. & saya hanya mampu say TQ. Cukuplah, tak perlu nak panjangkan cerita.. Tenkiu saudari N.A.B....

Saya pasti saya akan menerima SMS dari awak pada masa akan datang... Saya setia menunggu di sini.

Wssalam..

1 comment:

Related Posts with Thumbnails