My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Saturday, December 25, 2010

Mengada ke manja?

Aku nak dua-dua sekali boleh tak? hehehe... Kalau dengan my umi, aku memang manja & mengada. Dah besar panjang pon nak camtu lagi kan. Adik berderet-deret kat bawah. adehh! Takpelah, aku pon anak dia jugak. Ape salahnya aku nak manja2 & ngada2.. Abis-abis pun umi aku malas nak layan kerenah aku je... ahakss!

Tapi takde la manja lebih dari budak kecik. Kang meluat pulak adik-adik aku tengok aku. hahaha! Ade yang kene pelempang free kang. Even aku sorang kakak yang sungguh berdikari, tapi bila ada sesuatu, ribaan umi aku jugaklah jadi tempat sandaran.

Dulu masa kat kampung, time tak sihat je... mesti jadi ngada2 nak bermanja. Suh urutkan badanlah, sapukan ubat, masakkan sedap-sedap. Rindunyeeeeeeeeeeeee......... Ada je orang yang tengokkan kita setiap masa. Dah tanya OK ke tak... Sakit lagi ke tak... Tapi bila kesorangan kat sini, semua tu takde lagi. Nak bermanja, jauh pulak. Tapi dah cukup terubat bila dapat dengar suara my umi dalam phone..... bertanyakan keadaan dari phone pon dah cukup buat diri aku kuat.

Umi......... rindunye. Nak balik kampung! :(


3 comments:

  1. Gabung dua-dua jadi menganja..haa!


    Jom sini,
    Kiz Garden

    ReplyDelete
  2. hee~
    cik Yana selalu buat mengada time demam.
    Demam sikit je pun, sampai buat2 xleh bangun la.
    Hahaha~

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails