My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Saturday, December 25, 2010

Aku tak keluar abiskan duit, tapi duk rumah buat duit...

Tak bosan ke terperap kat umah je? erkkkk! Agak bosan gak la, asyik pandang siling, lampu, tingkap & bantal... dah xde mende len dah disekeliling aku. Depan mata lappy aku lah. Kekadang rasa macam mati kutuuuuu je. hehehehe!

Sib bek encik berukben ade menjadi peneman setia time aku kesunyian. cehh! Serius, takde 'dia' aku mati weh. Kang aku nak bercakap dengan sape. Even macam orang tak betul duk bercakap sorang-sorang, at least aku tak stress bila senyap saje.. ahakss!

Tengok orang keluar jenjalan dgn pakwe-makwe & kengkawan, enjoy je kan. Tapi aku rilek je. Kuar sorang-sorang pon best gak cuma kemalasan saje. hehehe! Bile duk umah duit pon tak bergerak, duk diam-diam dalam purse tu. Tak melayang sesen pun. Tapi duk umah sesaja pon ade pekdah gak pe. Ni haaaa..... dah ade blog & nuffnang. Ape lagi..... bantai la buat duit kaw-kaw. hehehehe!

* tengok ni haa... macam acik ni. santai je duk umah hapdet blog! hehehe! (alamak, gmbr sedikit sexy disitu bagi sesiapa yang perasan! muahaahah!)

Alhamdulillah.... BE aku ade lah 3 ketul. Tu yang pulun habis hapdet entry tuuu. hehehe! Tunggu nak cashout duit tahun baru ni. lalalala...InsyaAllah...

*alhamdulillah... kene ikut cara sifooo! hehehe

5 comments:

  1. hehe..same ngan kiz ada 3 ketul jugak..

    Jom sini,
    Kiz Garden

    ReplyDelete
  2. tu lah..org tak boleh kata dah kite dok rumah xbuat apa2 takde pekdah kan..hehe

    ReplyDelete
  3. siot je da tau seksi buat statement je, bukan nk remove pic tu.. erm, blanje ah bile cashout nnti.. kopok lekor ganung.. huhu

    ReplyDelete
  4. hehe..bagus2..buat duit pakai jari jek..tak guna tulang 4 kerat pon

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails