My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, December 22, 2010

Tak percaya warga asing!

Assalamualaikum & morning...

Fuhhhh... 2 hari tinggalkan blog. Berabuk-rabuk dah, siap ade sawang seketul dua.. hehehe! Pekabar korang arini? Lamenye tak jenguk-jenguk u ols.. sorry la ye. Keadaan tak mengizinkan sangat. Ni baru bersemangat sikit nak hapdet blog.

Haihhh... pagi-pagi dah dapat 1 msg dlm inbox FB. Erkk... dari 'strangers yang katanya dari BANGLADESH! Yuhoooooo.... macam mana mamat tu dapat cari FB aku eyh? Walhal aku PRIVATE kan aku punya ACCOUNT. hurm.... Memang dia takde dalam frenlist aku & warga asing TAKKAN ada dalam frenlist aku. Fullstop!

*klik utk tumbesaran yang hebat

Tengok tu......puji diri sendiri nampaknya di situ.. hehehe! Scary lah.. memang tak berniat langsung nak reply or bagi respon. adehh! Cuma yang aku perasan, memang aku banyak terima msg dari warga asing... erkkkk!

Nak tengok lagi??
*Erk.. perlu ke mentioned dia SINGLE? FYI, dis guy siap bagi no phone semua kat aku. haha! Dia ingat aku lurus bendul sangat nak p call dia? ishhh..... scary merry u know!

Lagi??

Lagi????

*hoiii.. celah mane cutenye! hahahaha!

Ok... dah2 la tue.. heheheh! Tak larat la nak letak banyak2... adeh2! Korang mesti ade yang pernah mengalami camni gak kan. So, pandai-pandailah ye jaga diri sendiri. Orang yang kita kenal pon kite xleh nak trust 100%, inikan pulak orang yang datang entah dari ceruk mane.. adehhh!

p/s: berjaga-jaga...




9 comments:

  1. Pernah juga mengalami situasi ini. wuhhu~

    ReplyDelete
  2. maknanya awk ni feymes la..hehe..

    bagus la tindakan awk tu... jgn dilayan msg2 camtu..kang terjerat diri sendiri je..

    ReplyDelete
  3. hahahhahaahhaa...mmg lwk

    ReplyDelete
  4. bro xde pulak dapat msg2 cam tue he..23x

    laku tue.. besa la.. warga malaysia memang menjadi target golongan2 cam dorg nie

    ReplyDelete
  5. Entah-entah awak terbagi FB awak masa hantar verification bank kat dorang mwahahaha!!! Dahsyat!

    p/s: Dah macam spam dekat email saya. Dari Arab je dah penuh inbox kahkahkah!!!!

    ReplyDelete
  6. eh ramai pulak ek dok inbox.haru tu~

    ReplyDelete
  7. nampak sangat izah hot!kite tak penah dpt camtu pung..kekeke

    ReplyDelete
  8. wahhh...awak ada peminat antarabangsa!:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails