My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Saturday, December 4, 2010

First time eksiden..

Ape pasal kereta ni kejap ke kiri kejap ke kanan. Senget benget betol la driver ni. Sangat menyusahkan orang lain kot. Atas highway mane boleh u-turn lah. haishhh! Aku yang tak selesa nak drive. Dah la jalan gelap lain macam je. Pelik pulak aku..

Tetibe je kereta tu dah takde. Aik.. magiclah. Aku pun drive dengan senang hati. Menekan pedal dengan jayanya memang rutin harian aku. Tetibe je.............

Aku cam nak sebuah motor kat depan aku. Takde lampuuuuuuuu! Gedegangggggggggggggg........ Thanks God aku hanya langgar bontot je. Tapi nasib tuan punya motor aku tak sure lak. aduhaiiiiiii.......!

MasyaAllah... menggelabah gile aku. Aku park kete aku kat tepi. Aku takut nak kuar kete. Aku tak nampak sapa yang bawak motor tu. Bila aku kuar tu....... pakcik tu terus bersuara!

"Camne u bawak kereta ni haa.....?!" Nada marah & bengang gileeeeee

"Sorry sangat-sangat. Saya memang ngantuk tadi. Tak sedar bila masa pakcik ade depan saya.." (sengal punye statement)

......................................... Dalam kepala aku nak call sape eh. Gabra. Abang aku jauh kot. Tetibe terfikir nak call seseorang. haishhh! Dem... ape hal pulak. Patut ke? Handphone dah capai dah.

Sungguh tak disangka-sangka... dengan kelopak mata yang tak berapa boleh terbukak. Tetibe celik.....! Astaghfirullah...... AKU MIMPI LA WEI! Tetibe berdebar-debar aku rasa. Mana taknye, tak pernah kot aku mimpi aku pegi langgar orang. APEKAH PETANDA?? huhuhu.....

Nasib baiklaaa aku tak call dia lagi. Kalau tak ape lah yang aku bebelkan. Mau kene lempang rasanya..... Tulah, tidur lepas asar memang camtu. Tapi b4 tidur tadi dah basuh kaki.. hehehe!


Notakaki: Napelah tak mimpi yang best-best eh. Mimpi langgar orang yang masuk??? adoihaaaaaaiiiii....

3 comments:

  1. ape daaaa
    wat saspens je



    Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

    ReplyDelete
  2. heheeeee...ingat betul2 dah eksiden...hehehe....moral of the story jgn tidur lepas asar...setan banyak ganggu kita:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails