My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, June 30, 2010

Ada hantu depan rumah?

Assalamualaikum & morning...

Sedang duk bersiap-siap pagi tadi, tetibe makcik aku masuk bilik. Aku masih diam membisu. Tetibe dia bersuara...

"Jangan balik malam-malam sangat, kat luar tu macam keras. Aritu ade bau wangi sangat kat luar, tapi tengok-tengok tak de ape pun.."

Aiyaaa... aku diam je sampai lah makcik aku keluar dari bilik. Aku antara dengar tak dengar. Masuk telinga kanan keluar telinga kiri.


Notakaki: Tapi nape dia gtau aku lak? Mane ade aku balik malam-malam pulak.. erkkkk

6 comments:

  1. bau owang tengah basuh kete kowt..
    pakai sabun cap burung helang.

    ReplyDelete
  2. orang suka bnyk cakap mmg cmtu..ade2 jer citer...(makcik aku la)..:P

    ReplyDelete
  3. tak pun orang depan umah bukak bisnen one drop perfume
    bukak semua botol minyak wangi sebab nak promote
    hehe

    ReplyDelete
  4. aku pernah eksiden selepas terbau wangi di satu lorong perumahan 10 thn lepas

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails