My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Tuesday, June 8, 2010

Misi Penting Bulan Ni...

Assalamualaikum & selamat pagi semua....

Pejam celik pejam celik harini genap 4 bulan aku bekerja di Tourism Malaysia, Malaysia My Second Home (MM2H). Sekejap je rasa masa berlalu. Best keje kat cini, tak stress cam dolu-dolu.. hahahaha! Ayat berani mati gua. Kalau tempat keje dulu nak pergi keje pon rase malas.. hohoho! tetttttt!

Ok..ok.. lupekan ape yang aku sebutkan kt atas tadi. hohohoh!

This month aku ade misi penting yang perlu diselesaikan dengan jayanya. Hope so! AMIN... Misi mengubah kehidupan aku untuk ke tahap yang lebih baik. Semoga aku berjaya melepasi tahap itu dengan sempurna. Aku perlu berubah setapak ke hadapan. Aku perlu berusaha ke arah itu. Aku perlu yakin dengan diri aku sendiri.

"Ya Allah Ya Tuhanku, Kau permudahkanlah segala urusan harianku. Kau berikanlah kejayaan di dalam hidupku. Hanya padaMu aku bermohon segala kebaikan. Amin Ya Rabbalaalamin..."

Notakaki: Kawan-kawan doakanlah aku ye.. hehehe

5 comments:

  1. okeh same2 berdoa..ramai2..pas doa nati jgn lupe lanje mkn k..cam kenduri thahlil lak..:p

    P/s: try ur best..aja aja fighting.

    ReplyDelete
  2. semoga misi penting itu berjaya.

    ReplyDelete
  3. apekah misi nye itu?.. suspen lorh.. :D

    ReplyDelete
  4. fuh.. apa la misi nye tu. exam lagi ker?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails