My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Friday, June 11, 2010

Ingatkan lelaki.. rupa-rupanya perempuan!

Assalamualaikum & morning semua..

Happy friday.. sekejap je masa berlalu. Sedar tak sedar dah hari jumaat! erkkkk.. Tadi masa duk layan jammed kat Federal Highway, aku terpandang satu aksi sorang minah ni. Berkereta Myvi putih ok.. haa membontoti aku. Tapi aku tak sempat nak snap picture kasi korang tengok.

Awalnya aku tak prasan sangat tu sorang minah, sbb 1st yg aku terpandang ialah puntung rokok di tgnnya. Adeh.. so, aku cuba la skodeng ikut cermin pandang belakang pulak nak tgk 'mamat' yang merokok tu ensem ke tak.. ahhaha! Aku mmg cmtu, time sesak-sesak dalam jammed aku suke skodeng mamat ensem. Biarlaa dorang tak tgk aku pon sbb cermin kete aku tinted! wakakakka!

Haah?? Minah laa wei.. dengan penuh bangganye aku tengok dia sedut batang rokok & kuarkan asap. Siap muncung-muncung mulut lagi tuuuuu...! Aku pun malas dah nak tgk sbb aku sebenarnya dah biase sangat tengok keadaan camtu..

p/s: Bangga sangat kah perempuan yng merokok?? Mungkin bagi mereka ya...


Notakaki: Penah try sedut rokok daun (without tembakau) masa darjah 4 dulu.. hahaha! Tu pon dah terbatuk-batuk bagai nak rak. adoilaaaa

7 comments:

  1. eeee.
    elejik perempuan merokok.
    nampak mcm tak sopan atau mmg x sopan.

    dapat2 yg ske menunjuk2

    ReplyDelete
  2. Pnah gak try sedut Gudang Garam mase darjah 5. Pergh... X BEST LANGSONG ISAP ROKOK!!!! XD

    *Tp bau rokok dia sedap!(Bukan bau asap hokey)*

    ReplyDelete
  3. ala kak..skang nie diorg anggap pompuan smoke mmg bnda bese..lg diorg bangga ada la..dlm uitm pn dgn slambanye org nmpk pompuan smoke..nie kn plak kt luar kak..besh ke ha..??

    ReplyDelete
  4. ada gak perempuan yg bertudung merokok dpn khalayak ramai..eee..rasa tak sedap je tgk...

    ReplyDelete
  5. hahahahahaha
    minah rupanya.
    jammed mmg best kak kalo skodeng tau.
    hahahahaha

    eh. ada gak bln lepas sy g jalan nk ke klcc. jammed gila lah kan. nmpak minah tu bertudung n keta mewah isap rokok dlm keta. yg bgusnya, sama2 terpandang. hahahahaha. slumber badak n cunnya dia smoking. (x cun mana pun) x boleh blah.

    teruklah skrg kan.
    xkira jantina.

    ReplyDelete
  6. lagi kita pandang lagi bangga dia...
    bluekkk...!

    mcm betina sundal...!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails