My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, June 21, 2010

Aku minta maaf andai membuat korang terasa hati...

Adeh... where do i begin eh. Ok... tarik nafas dalam-dalam dulu...

Ok camni... aku memang jenis yang cepat bosan. *frankly speaking la ye. Aku memang suke blogjogging. Tak kire bile-bile masa pon. Aku akan klik je mane-mane blog, tak kirelah tajuk best ke tak. Sebabnye tak semestinya tajuk xbest takde isi kan & tak semestinya tajuk best tu isi menarik. Lagipun, cara penulisan masing-masing berbeza. Ade orang suke, tak kurang jugak yang tak sukekan blog kite. hehehe! Normal la tu kan....

Tapi.. pada aku. Bila aku terjah blog seseorang tu, if entry dia tersangatlah panjang & meleret membuatkan aku cepat bosan. Aku baca sepatah dua then terus tutup. Jahatkan aku.. hehehe! Tapi sekurang-kurangnya aku jujur kan. Kalau tak komen, aku tinggalkan jejak di chatbox dorang. :)

Lebih-lebih lagi yang jenis guna tulis pelik-pelik & very the kalerful you. aiyaa! Sakit mata aku nak tengok. Tapi bukannya aku cakap blog aku perfect sangat. Cuma pada pandangan mata aku camtulah. Mungkin ade jugak yg xsuke tgk blog aku kan. Manelah aku tahu.. hohoho!

Tapi itulah.. aku suke baca entry yg simple & padat. Tak panjang berjela pun tak ape asalkan best. Tapi ade jugak sesetengah entry yg pjg tu aku dpt abiskan sbb entry dia best & menarik minat aku utk menghabiskan bacaan aku... hehehe! Takde istilah nak pulaukan mane-mane blog pon, cuma ni sekadar pandangan mata aku yang melihat. Mungkin orang len tak sama kan.. :)

p/s: So, kepada sesapa tu tak kirelah yang pernah lawat blog aku ke tak, aku sekadar jujur ok. Aku akan singgah tapi if aku tak komen tu akan just akan tinggalkan jejak kt blog korang. hehehe! Ape pun, keep blogging ya my frens...! Peaceeee! Jangan pulak ade yang pulaukan aku tetibe.. :P~

2 comments:

  1. dear..
    kalau n3 panjang sangat, i akan tinggalkan. bila free i akan datang balik.
    hehehe..
    itulah gaya, mutu, keunggulan i..
    kahkah..

    tak pe..
    memasing individu ada cara dia berblog..
    suka follow, tak suka tak follow.
    hehehe..

    *blogjogging..
    laju benar..
    haha..

    ReplyDelete
  2. btol
    masing2 ada cara tersendiri kan
    papew pown..blog u nice

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails