My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, June 24, 2010

Maaf, aku tidak mahu diganggu!

Assalamualaikum & morning..

Heeee.. korang dah bekfes kah? Mesti masing2 dah bersemangat nak start keje. Tapi aku tak sabar nak cuti. hohoho!

Malam tadi memang mati kutu kayu betullah.. Tak tahu nak buat ape. Lepas dah wangi-wangi, dengar radio jap. Tengok jam awal lagi.. baru pukul 8.20??! Adoilaaa... kalau boleh masa tu jugak nak tidur tapi mesti makcik aku tengok pelik pulak kan. Buang tebiat ape tidur awal-awal, selalunya berjaga jadi kelawar... hahaha!

Bajet nak tidur pukul 9.15, konon-konon nampak cam lewat sikit. Tapi pukul 9 dah lite off! weuuuu.. dasat kan! hahaha.. Seraya dengan itu, aku restrict call semua HP aku. TAKNAK DIGANGGU! Restrict call je, sms boleh je masuk.. hohoho! Tetibe dah nak terlelap, ade 1 msg masuk. Dah la no tak kenal.. haishh! Pantang jugak malam-malam no xdikenali. Dah la tanye aku kat mana. adehh!

Nasib baikkkkk..... kawan pompuan aku kat puncak. Kalau tak, ade yang kene sound spring kat aku! erkkk....

Lepas tu boleh tidur dengan nyenyaknyee... siap mimpi-mimpi lagi tuuu...... hahahaha!

p/s: kesilapan besar lah kalau ganggu aku malam-malam.. hehe tp klu member-member baik xpe je.. lalalalala


2 comments:

  1. amboi2
    malam2 pun bz ke sampai asyik kena ganggu jek.

    off enset satu cara yg baik dapat kan tdo berkualiti
    ekekekeke

    ReplyDelete
  2. hooooiiii......macam tau jer sape ganggu ko tue..ciss..bedebah~

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails