My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, June 3, 2010

Boleh tak kalau....

Hehehehe....

Malam ni takmo tidur... or tidur lewat banyak-banyak... ahakss! Sebabnyeeee.... nak tau nape?? erkkkk! Kan tadi dah tau aku dah tidor terlalu lame petang tadi.. So, sekarang neh mata gua fresh yang amat sangat pulak. adoilaaa! Parah betol la...

Gua tetibe syok pulak layan lagu LENKA ni... ulang jugak tak renti-renti. Sengal laa... dah lame xdengar kot, tu yang gua gian semacam.. hohooh

(erkkkk tetibe aku bergua-gua pulak.. anggaplah aku ckp gua tempurung ye.. ahahahhaa)

Mungkin excited mau pulang esok kot. Weiiii... dah lame kot aku tak balik kampung okeh.. erkk! Padahal 8/4 aritu baru je balik xzam PTD yang aku failed tu.. hohohohohh

Ayoyo.. satu lagi mende yang merungsingkan kepala bulat aku ni. Gaji aku tak masuk-masuk lagiiiii.... Opismate aku cakap since 2hb lagi dah dapat. Tapi sampai skrg la aku duk login Mybank2u. stil jugak tak bertambah-tambah balance aku... ape kes ni??????????

Nasib baik tiket balik sini PA & MA sumbangkan... hohoho! Betuah punye anak kan... ape daaa

Notakaki: Sampai sekarang duk bukak tutup Maybank2u........... uwarghhhhhh!


2 comments:

  1. patut trafic MB2U sibuk semenjak dua menjak ni :) Selamat pulang ke kampung halaman. kirim salam kat Pa & Ma ye.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails