My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, June 17, 2010

Pengganti baruku...

Assalamualaikum & morning semua..

Mulakan hari anda dengan senyuman ok.. hehehe! Fuh, setelah ape yang aku lalui sejak berminggu-minggu yang lepas, aku pasrah & redha. Sekarang aku haruslah move on. cewaaahhhh!

Buah hati yang dulu selalulah buat aku sakit hati.. Selalu buat aku stress. So sekarang buat ape aku nak kenang lagi ape yang dah tak ade kn. Buat aku lagi sakit hati & sedey adelah... huhuhu! Life must go on....

Semalam bermulanya episod baru dalam hidup aku. Tercari-cari di manakah pengganti buah hati aku.. Korang mesti pk aku sengal sebab dapat cari pengganti dalam masa sehari dua kan.. hahahaha! ;p~

Cari punya cari.. apelah yang boleh menghiburkan hati aku yang sedang berduka lara ni...... Last-last..................




Aku bukak laci then aku jumpe sebuah novel yang tak pernah terusik, bufday present dari kawan aku.. hohoho! Terus capai dan baca.... belek punye belek sampai ke bab20 dah.. hahahaha!

Aku sudah jatuh hati pada itu NOVEL! Yelah... aku memang mati kutu malam-malam tak tahu nak buat ape. So, sekarang aku dah ade peneman baru yang sementara.. hahaha! Nak tunggu hujung bulan dapat buah hati lame! kahkahkah

p/s: sekarang dah ade aktiviti nak dibuat sebelum tidur. dah ade teman utk berhibur! hohoho!

5 comments:

  1. baca novel time boring2..
    nti dah bz xsempat dh..=)

    ReplyDelete
  2. hohoho....novel tajuk ape tu...saye pun peminat novel...

    ReplyDelete
  3. org yg suka baca novel mlm2 jiwanya halus
    halus ke?

    ReplyDelete
  4. mek senget!! ayat nak gempak..tgk2 cite pasal "lolipop"(hny aku, k.amin n k.leha..haha~

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails