My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, June 14, 2010

Ketandusan & kekeringan....

Assalamualaikum...

Aduhai... xde mood. xde rase. xde segalanya....... rase cam berkabung pon ade. Berkabung dari bergaul dengan orang. Rase nak duk sorang-sorang lam utan rimba.. Tapi make sure hutan tu ade TVG ke GSC ke.. utk aku sorang je.. adehhh! Merapuuuu!

Seriouly aku tension lately... acceli since yesterday... sejak kejadian semalam. Apepun, semalam adalah hari yg sgt best! Hangout with my girlfren, Dila & Wanie.. pegi GSC OU tengok LBS. adehh! *gambar upload kat fesbuk ye.. hehe*

Oklaa ceritanya, not bad. Tapi cerita jalan cerita macam laju semacam je. Paling aku geram scene Azmi pukul Ayu tu haa.. adoilaaa! Alergik la weiiiiii! Aku yg ngilu rase! Aku bagi 3 stars aje.. ahaksss!

p/s: apekah ade bahagian II cerita LBS ni?? wait n see jelaa ye.. hohohoho


3 comments:

  1. dah tgk jugak crite tu. x best. nak bg 2 star je sbb lisa surihani cantek. crite tu slow. failed. kecewa. huhu.

    ReplyDelete
  2. sye pon ngah tension gak ni..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

    ReplyDelete
  3. hhuhu aku tak jadi tngok laa hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails