My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Sunday, June 13, 2010

Bertimpa-timpa dugaan mendatang!

Assalamualaikum...

Adoilaa... stressnye aku di saat ini. Bertimpa-timpa dugaan jatuh atas bahu aku. Memang tak larat langsung aku nak pikul. Ya Allah..... beratnye dugaanMu.

Rasa nak nangis, tapi aku masih mampu bergelak ketawa. Kalau ikutkan hati memang mau meraung, tapi selesaikah masalah dengan raungan tuuu... huhuhuhu!

Pagi tadi, aku bukak laptop... tetibe aku tengok ade satu retakan pada skrin! OMG.... Aku nak nangisssss... Semalam elok lagi.. camne pagi ni tetibe leh jadi camni! Ape yang dah jadi malam tadi... :(

Aku terkilan sebab bukan salah aku.... Pegi hantar kat technician, korang tau dia cakap ape...????

"kalau nak tukar LCD skrin ni RM900!"

MasyaAllah......... terduduk atas kerusi aku.. yg sememangnya aku duduk atas kerusi laa.. hukhukhuk....

Mahal kot.. MacBook pulak tu..uwaaaaaaaa..... Mau ikat perut 2-3 bulan ni nak bayar banyak tu.....

*bertenang lagi dan lagi.....*



6 comments:

  1. sabar yaa..pasti ada hikmahnya..

    ReplyDelete
  2. sabar yer..
    memang kalau skrin cost nye lebih kurg 1k..
    sy pun kene gak aritu..
    terus beli lappy baru..
    coz harge lebih kurang...

    ReplyDelete
  3. boleh jiwa kacau kalau laptop rosak. huhu.

    ReplyDelete
  4. sabar la awk...
    cool je.. ada baru ganti..
    tak de tangguh la dulu

    ReplyDelete
  5. sabar kak..teruk sgt ek retak tue..??kalau ignore je tak leh..??ke akan jadi lg mudarat..??lg satu..akak da tkar laptop baru ek..??

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails