My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Tuesday, June 15, 2010

Kerja Gilaaaaa aku!

Assalamualaikum...

Aduhai... first time dalam hidup buat kerja gila semalam. Kepada sesapa yang perasaan entry emo aku sejak last weekend dia tau la nape aku stress sangat.

Tapi semalam, aku buat mende yang tak pernah aku buat. aiyaaa! Aku berbelah bahagi nak buat tapi aku lost control! Akhirnyaaaa.... hancur sekelip mata.

U know what??

Aku hempaskan laptop aku ke lantai & pijak-pijak sampailah dia terus hancus lebussss! Puas hati aku! tapi dalam hati menyesal gile babas! Aku tak pernah buat camtu kat laptop kesayangan aku tu.. setelah 6 tahun dia bersama aku. Akhirnyaaa... sampainye hati aku berbuat demikian terhadap beliau!

Ahhhhh... aku pasrah & redha! Sekarang dah musnah! Hancur lebur kerana emosi & amarah aku.

p/s: B4 dis nak hentak sikit pon tak... huhuhuh


6 comments:

  1. U...haish. same perangai ngn adik i semalam. ntah pesal dia ngamok. pecah screen laptop tu kena tumbuk. awat ceq? byk2 sabar naa.... =)

    ReplyDelete
  2. apahal garang sangat nie!!!


    eeeiii!!!!!!!!!!!!!!!


    takutnya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




    >>____________________<<<

    ReplyDelete
  3. aku syak zaman sekolah dulu kau selalu kena gantung persekolahan..betul?

    Latest Entri : Peluk Cium Romantiklah sangat

    ReplyDelete
  4. @fndrocka erkk... ape kaitannye? masuk bilik disiplin pon xpernah maa

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails