My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Friday, June 25, 2010

Nape pandang-pandang? Ade hutang tertunggak ke???

Aku and Cik Jariah singgah bertenggek di kerusi Starbucks disebabkan hujan yang lebat turun tetibe. Ade kerusi kosong berhampiran dengan sekumpulan 3 lelaki. Agak lama kami di situ, aku jeling dengan ekor mata, sorang demi sorang berpaling ke arah kami! Entah ape yang diumpatkan kami tak tahu la ye. *mungkin cakap kami cung kot! muahahahahah! wek wek wek

Rancak betul dorang berborak. Aku pasang telinga. *aku memang suke intai perbualan orang! hahaha!
Then, makin lame aku makin kenal loghat si lelaki tu sedang keluarkan.. OH dia kecek klate! hahahaha!

"aku balik besut pun kejap-kejap jah.."

Erk... orang sedaerah rupenyeeeeeee! Hahahaha! Nasib baik aku tak jadi peramah... kot-kot tetibe pegi tnye..

"awok duk kampung mano..? ahhaha!

Kalau aku tak malu camtu, parah la weii.... adehh!

5 comments:

  1. seram jugak orang suka pandang2 semacam ni kan.hehe

    ReplyDelete
  2. org besut...pernah sekali ke sana g rmh kwn.kbtln anto adik ke mrsm kota putra singgah jap besut.hehehe...

    ReplyDelete
  3. lain kali bila org jeling.. jelir lidah... ehehe

    ReplyDelete
  4. hee
    cik izah comey sgt kot
    tu yg depa dok pandang ja~

    ReplyDelete
  5. ada org memang tak suka di usha2..tp lelaki ni mmg suka mengusha, dan selalu diusha nye adalah perempuan..:D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails