My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, June 14, 2010

Ketuk dulu baru terbuka!

Haish.... laptop dah takde. Lumpuh la jawabnye sampai akhir bulan ni. Yang adenye sekarang laptop uzur aku yang lame. Dah lame tak bukak..

Semalam buat kali bertamanya aku bukak dari beg. Berhabuk kite kot. Dah berbekas keyboard kat skrin! adoilaaa!

Tapi aku stress sikit ngan laptop ni. Aku dah tahu dia rosak motherboard. Cam ade komponen yang longgar.. haishhh! Bile on je sah dia tak nyala.. Tapi nak suh nyala aku kene zalimi tangan aku dulu untuk mengetuk belakang laptop tu sehingga merah-merah tangan akuuu dowhhhh!

MasyaAllah.... seksa betul nk bukak sebuah laptop yang dah uzur. Pagi tadi pon datang opis, sengal abis sebelah tangan. Dah la tu, tetibe duk syok bertenet ni, dia boleh tetibe terpadam sendiri! Mak aihhhhhhh! Nak boleh bukak tu dah la lame.. kene ketuk lagi. Sekali ketuk tak bukak, 2 kali pon silap-silap tak terbukak jugak! Lame-lame jahanam laa aku nye laptop!!!!

Uwaaaaa.... i cant live without laptop wehhh!


3 comments:

  1. astaghfirullahalazim..

    ReplyDelete
  2. beli je lappy baru. anda kan kaya ? hehe

    ReplyDelete
  3. isy2..sabar2..lagi diketuk lagi degil laptop tu nak di buka.huhu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails