My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Saturday, June 12, 2010

Attention: Harap maaf, saya bukan owner GB aka KONG.. :)



*klik utk tumbesaran*

Ok... tak layak langsung aku rasa. ahakss! Tersenyum je aku baca msg dari saudara ni. Takpe, bak kata orang, malu bertanya sesat jalan. Malu makan lapar. Malu berdayung perahu hanyut. ahaksss! Banyak cakap lak aku ni..

First time orang tanye aku soklan sebegini. Wahhh.. kalu betol aku owner GB, bangga gile kot. ahaksss! Tapi last week aku ade jumpe ngan owner GB yang low profile ni, lunch together with Ben Ashaari & Gadis Terbilang.

FYI, aku sememangnya BUKAN owner GB.. erkkk! Kerdilnye aku rasa nak manage GB yang besar gedabak & hebat tu. Aku cuma salah sorang Team GB bersama Ben Ashaari, Ariffshah & ErinFarina.

Lagipun Ben Ashaari penah buat explanation tentang siapekah pemilik GB. Tapi aku dah lupe dah entry beliau yang mane. So, mungkin lepas ni takde sesapa yang tersalah tanya lagi ye.. hehehehe!


2 comments:

Related Posts with Thumbnails