My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Tuesday, June 15, 2010

Baik telanjang ajeeee!

Hohoho.. ganas siot tajuk entry aku petang ni! Astaghfirullah....

MasyaAllah... aku dpt pic ni dari entry
ni! Haiyaaa.. dunia dah makin akhir zaman kot. Mungkin bagi tuan empunya diri adalah satu kepuasan.. tapi bagi mata-mata yang melihat?? Kalau yg suke tengok tu memang la satu sajian tapi yang tak suke tengok tu, mulut ade aje nak mengumpat kan.. hahhahah! Ni lah boleh diumpamakan bunga dedap.. opssss! Terlebey sudaaa... :P~

Tapi pelik laa.. nak cakap tak perasan ape yang dipakai, mustahil sangat. Sebab bila dah rela memakai, mesti hati suka & selesa pakai tu kan. So, xyah la nak pelik sgt. Mungkin sbb dia artis kot. Aiyaak.. aku jarang komen-komen pasal artis ni. hahahaha! First time woooo!

Kang salah komeng kan ade lak kene saman menyaman.. erkkkk! Mintak ampun awal2... tapi ape pun, lu pikir laa sendiri ape yg baik & buruk untuk diri sendiri. Aku tak berhak nk menghukum sesapa.. peace!


8 comments:

  1. wow!!

    ha ha ha

    artis! biasalah!!

    ReplyDelete
  2. kalau tak bukak tak sah kan....

    apa nak jadi ngan artis kita....

    ReplyDelete
  3. tuh r pasal...dorg ingat dorg artis dorg ley pakai ikut suker jek..pastu kang biler da kuar kontrolbesi mule r kate media saje wat propaganda la, apelah..itu r, ini r...walhal dorg saje jek bg media point nk kutuk dorg...pakai baju cam ta cukup kain, bek buang terus sumer kain tuh...[ehhh, ter emo plak...huu...=p]

    ReplyDelete
  4. ni pic dari suarapeople ke?

    http://suarapeople.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ish2...izah..nak buat mcmana..dah diorg rasa glamer begitu...hurmm..by the way,ramai lagi artis yg tak dedah2 yg popular...=D

    ReplyDelete
  6. hahahahaha

    bunga dedap?
    ahaks
    artis mmglah.
    skrg x kira artis pun dh mcm tu.
    hahahahahhaha

    bogel je terus.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails