My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, June 10, 2010

Selepas 4 tahun... akhirnya aku

........... menukar gambar passport aku! hahahaha!

Kesengalan terserlah betollahh..

Since dari aku part one diploma, aku gune gambar passport yang same..

Sampailah hari ni baru aku melangkah ke kedai gambar berjenama KODAK.. ahaksss!

Untuk resume dari dulu sampai sekarang aku duk gune gambar tu jelaa..

Aiyoo.. penah kawan aku cakap tu gmbr zamn tok kaduk mane.. hahaha!

Aku nk upload gambar lame aku pon rase malu gile...

Takut korang gelak tak renti-renti.. wakakakaka!

Dah..dah.. malas nak tunjuk! Cukuplah korang tahu aku dah ade gmbr passport baru.. hahaha!



4 comments:

Related Posts with Thumbnails