My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Tuesday, June 22, 2010

Ajal menimpa dikala ingin membuat maksiat?

Rasanya semua dah baca berita tentang ni kan. Pelik kan.. kekadang tu bila fikir tak tercapai akal. Ape pun dah tiba ajal dia, tak kirelah kat mana pun kan.

Tapi, apekah motif pasangan tersebut pegi ke resort tu? Sewa bilik segala bagai... walhal si gadis tu sedang memboyot kan. adehh!

Siapa yang salah dalam hal ni? Kurangkah didikan agama sehingga boleh terjadi mende camni. Tapi budak lelaki tu sekolah agama kan?? hurm.. Tapi ape-ape pun semua bermula dari hati kita sendiri.

Ape-ape pun sesiapa yang masih waras tu, mintak-mintaklah jauhkan diri dari perkara-perkara camni.. Dah banyak sangat perkara camni terjadi. Nauzubillah..

4 comments:

  1. erm, iman kena kuat di dada. ;)

    ReplyDelete
  2. dua2 yg bersalah

    lelaki : yg pandai membuat hasil je, sama2 suka buat maksiat, x tahan godaan, bw anak org sapa suro, belum kawin dh tinggal berdua tpt mcmtu.

    girl : menanggung hasil, x suka buang, sama2 suka buat maksiat, ikut jantan tu sapa suro, mcm2 lg lah, lelaki tu ada janji manis ke?

    dua2 kurang ilmu.
    bab lelaki tu?
    belajar je tp x masuk2.
    semoga, buat pengajaran pd kita semua.
    Semoga Allah berikan hidayah kpd mrk yg berkenaan.
    Amin.

    Tak kira lelaki or wanita, jaga diri baik2 ya.

    ReplyDelete
  3. nak buat sesuatu kena guna akal fikiran bukan hawa nafsu

    ReplyDelete
  4. dalam hal ni, nafsu yg salah!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails