My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, June 16, 2010

Jamal Abdillah bikin aku menangis!

Sape tak kenal dengan Jamal Abdillah kan... satu Malaya tahu kot. Ke ade sesape yang tak kenal ngan mamat fofular ni. Dari dulu sampai sekarang mmg dia popular di hati aku.. ahakss! Ayat tak leh blah laaa....

Aku memang dari dulu lagi minat lagu-lagu abang Jamal kite neh. ahakss! Tak kire la lagu ape pun, sume aku leh layan. Tangkap leleh beb! Suara dia tu buat aku tak tahan nak ngalir air mata! hahaha! Kalau tak mengalir pon sure bergenang jugak... adehh!

Suara dia ni kalau terdengar di tengah malam memang meremang bulu roma ni. hahaha! Bukan dengar dia bercakap ok, tapi menyanyi... hohoho! Haishh.. tapi jgn duk dengar lagu lak nak tidur, pasanglah ayat-ayat Quran ke.. sure lena tidur korang.. :)

p/s: Dengar lagu sekadar halwa telinga tak salah pon.. hehehe!


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails