My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, June 3, 2010

Keletihan yang terlampau!

Siyesly, mata aku berat gile nak bukak... Selalunye tak camni. Tadi lepas balik keje aku lepak-lepak jap layan tenet. Lepas tu badan rase penat semacam. Haiyooo! Adekah aku kekurangan makanan... erkkk! 

Mata memang tak leh nak celik dah. Cam ade bongkah batu seberat 1 tan duk tergantung kt kelopak mata. Akhirnyeeeeee........ aku terbongkang dengan jayanya! Aku tak pasti pukul berapa aku tertido. Tapi yang pasti sudah senja, pukul 6.30 lebih kot. adehh! Orang tua cakap tak elok tido senja-senja, senang nak dapat santau & sihir. Betolkah itu??? Nauzubillah.. mintak dijauhkan..

Aku terjaga pukul 7.30 lebih. Mata masih berat jugak. Mandi tak lagi. Solat pon belom jugak. aiyoo! Badan memang berat gile laa. Aku try bangun, garu-garu kepala, sepah-sepahkan rambut nak bagi hilang rasa ngantuk. Tapi usaha aku tak berhasil... akhirnyeeee, aku terjelopok balik atas bantal golek. aiyoo! Parah camni...

Tapi last-last aku tekadkan jugak utk bangun ke bath room. Kalau ikutkan nafsu tidur tu sampai esok la aku tak bangun. Ape nak jadi pon tak tahu laaaaaa......

p/s: tapi sekarang aku dah bangun... hehehe! Dah mandi, solat & badan pon dah fresh.. bile badan dah fresh, perut mula laaaaaaa menyanyi2 lagu kencorong.. ahakssss! Dah tibe masa utk menyelongkar dapur.. hek hek hek



1 comment:

  1. kalau letih berehat la
    tido la wahai permaisuri..
    hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails