My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, June 2, 2010

Sambungan: Tak seperti biasa.. pelik!

Hohoho... kepada sesiape yang tak tahu pucuk pangkal, silelah baca di sini dulu ye.. hehe!

Barulah aku dapat jawapan bg persoalan itu.. kenapa dia tak bangun pagi tadi. Bila aku sampai umah tadi, aku tengok keretanya kat bawah tak berganjak dari garaj. Tengok pintu umah sedikit terbukak, ada pulak selipar seseorang di depan pintu.

Aku terus bukak pintu, bagi salam & masuk sambil tersenyum apabila disapa oleh seseorang yang berada di dalam umah.

Erkkkk... patutlah dia tak pergi kerja today. Rupa-rupanya dia membeli kabinet & oven baru! hohoho! Masa aku sampai umah tadi, dorang berdua duk sibuk pasangkan kabinet kecik tu ha utk diletakkan di ruangan dapur. Then aku jugak terpandang kotak oven...adehh!

Oh, mungkin dia dah berjanji dengan orang kedai perabot tu kot yang dorang nak anta barang tengahari ke ape. hehehhee!

Notakaki: Jawapan dah terungkai... hek hek hek


2 comments:

Related Posts with Thumbnails