My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Friday, June 25, 2010

Ayah diperdaya anak kecilnya!

Haiyo.. sape ade dengar SINAR FM pagi tadi?? Sile angkat kening masing-masing. hehehe! Tergelak sakan bila aku dengar satu luahan hati seorang ayah terhadap anak kecilnya. haiyaaa!

Msgnye ala-ala bunyi camnilaa ye...

"Semalam anak sy terjatuh di sekolah, then adelah lebam-lebam sikit kat tulang kaki dia. Pagi ni, dia cakap dia xdapat nak berjalan, so dia xpergilah sekolah. Then, saya p anta anak saya yang no 2 ke sekolah. Balik umah tu saya tengok dia sedang berlari-lari, bukan main lagi lajunya... Tak sakit kaki pulak??"

Haa.. lebih kurang camtulah ceritanya. aduhaii! Budak-budak zaman sekarang ni lebih byk helah tau. Taknak pergi sekolah punya pasal, buat-buat sakit. Tak leh jalan la ape laaa.. Kesian si ayah ditipu hidup-hidup oleh anaknye.. hohoho!

Notakaki: Jarang sangat tinggal kan sekolah zaman sekolah sebab my parents kn cikgu, tak pergi mmg kene sebat la.. ahhaahah

2 comments:

  1. kita lak slalu ponteng skola. balik rumah tdo. hehehe...tp mama x marah at least kita x merayap x tentu hala.

    ReplyDelete
  2. hehe..budak2..macam adeq saya..bile dipaksa p sekolah mula lah air mata meleleh.. pastu kiterg cakap lah..la..jgn lah nangis..tau ape adeq saya cakap " bukan nangis..air mata nie yg nak kuar sendiri"..hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails