My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, June 28, 2010

Pengalaman Pertama di Lebuhraya!

Assalamualaikum & morning semua...

Erk... last week aku, my fren & my adik went to Ayeh Keroh, Melaka. Ade majlis cukur jambul. haha! *songsang ayat english aku! forget it!

Otw pegi smooth je, sampai then makan-makan terus balik KL. Cuaca tak yah ckp la kepanasan tahap maksima punye. Sampai ke Highway KL-Seremban, econ kete tetibe panas gile. Temperature naik! Abis laaa........... stop kete tepi jalan. Berasap siott!

Tetibe aku tgk ade sorang laki India lambai2 tgn dr seberang jalan sambil pegang botol air. Erkkk sampai tepat pd masanya. Tapi aku dalam hati takut weh! Kot-kot merompak ke ape. Mati laa. Beg aku dah pegang ketat-ketat. Adik aku pon dah cuak...

Then dia cakap mmg kene bwk pegi workshop! erkk! So?????? Terpaksalah kete itu di towing! Huh, dugaan betol. First time kene camni seumur hidup. Kitorang pon naik lah kete India tadi pegi workshop dia dulu sementara tow truck sampai. Takkan nak tunggu tengah panas terik tu.

Bapak laa India tu bwk kete, nak luruh jantung aku wei! Siot gile... aku nak hidup lg! Aku rasa cam aku duk lam kete Michael Schumacher! Aku tgk India tu sengih je.. gile ape wei!

Tau la nak cepat sampai, tapi janganlah membahayakan nyawa aku. haishhh! Dah serik rasenye...

1 comment:

  1. bahaya guh...
    lain kali 2minggu skali cek air, minyak brake dgn angin tayar spare izah...
    bhya kalu jd gtu mlm2...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails