My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Tuesday, June 15, 2010

Aku tak suke tengok wayang melayu kat panggung!

Hohohoho.. poyo sangat kah aku berkata begini? Alahai, takde paksaan pon kan. So, masing-masing punye hak la. Aku bukan nak berlagak tak support filem melayu tapi bagi aku xde feel lebih la tengok filem melayu kat panggung. erkkk!

Tapi, penah jugak la tertengok kan sebabnya ikut orang tengok, so terpaksalah aku join sama. hehehe! Bukan alergik pon tengok filem melayu kt panggung.. sebab aku tunggu DVD kuar je. Boleh kire dengan jarilah bape kerat cerite melayu je aku tengok selama hayat aku ni, 2-3 cerita je. hehe! Selebihnye adalah filem omputih & cine. Hindi pun tak pernah... hohohoho!

Entah la eh.. sebab ape aku tak tengok muvie melayu kat cinema? Sebab, tak sampai 3-4 bulan mesti kuar kat astro or musim hari raya. Aku tak kisah orang ckp aku ketinggalan zaman ke ape. Paham-paham jelaa kat Astro pulak byk kali tayangan. adoilaa! So, xyah berkunjung ke cinema pon takpe, gerenti akan boleh tengok free kat TV. hehe!

Tapi last weekend aku dengan jayanya memasuki cinema utk tengok cite LBS yang kate orang hot sangat tu kan.. hehehe!

hahaha.. silelah layan 5keping pics kitorang ni... :P~

kawan-kawanku berdua... hehee

bajet la kansss... hahaha

Nak join belakon same.. ahaha

b4 masuk panggung.... :D

Lepak sebelum pulang ke sarang... :D

5 comments:

  1. kadang kadang ada cita melayu yang kita bleh layan...

    ReplyDelete
  2. cite ni tak best..rugi je g tgk...

    ReplyDelete
  3. kira macam buang duit ek?
    hik hik hik

    akukalau raya x sempat nak tgk tibi
    itukalau sempat layan gak kat panggung
    he he he

    ReplyDelete
  4. sape lg nak sokong industri filem especially filem melayu kalau bukan kita.

    tp tu pilihan masing2 kan..

    ReplyDelete
  5. herm..menarik. Jarang yang tak suka tengok wayang..
    memang betul, astro ulang-ulang cerita yang sama..tapi lambat sketlah..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails