My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, June 3, 2010

Hari khamis hari bihun sup!

Assalamualaikum & morning semua...

Korang ni dah bgn ke blom?? Yang mau ke opis tu mmg la dah bgn, tp yang mengaggur tu ape citer? Subuh weii subuh... jgn subuh dinosour pulak! hahahaha

Ahaks.. jarang kot aku buat entry pepagi buta ni. Tapi rasanya tak pernah kot. hehehe! Nak pergi je kerja hari khamis mesti duk teringatkan bihun sup cafe kat opis. hohoho! Bersemangat je rasa nak sampai opis cepat-cepat. Kalau lambat nanti kehabisan stok.. adehh! Last tuesday tak dapat nak makan tu, so rase kempunan sikit.

Dah menjadi rutin aku hari selasa & khamis, aku akan breakfast dengan bihun sup tu. Sedapppppp hinggat ke titisan terakhir. Sikit pon aku xtinggal kuah dalam mangkuk! ahahaha! Buruk perangai punye budakkk...

Ok..ok.. aku nak bersiap pulak ni. Nak cepat-cepat sampai opis sebelum bihun sup ku kehabisannnnnn.... daaaa~

8 comments:

  1. kakak..org bru mkn bihun sup mlm td kt umah..akak sebut lg pg nie..trasa nak lagi lak..

    ReplyDelete
  2. pergh...ingtkan g ofis smgt nak wat keje. rupa2 nye dok kejar meehun sup. apa daaa... =P

    ReplyDelete
  3. hehe makan makan dan makan je kerjanya ye

    ReplyDelete
  4. dang dop makang sup pagi ni??? :D

    ReplyDelete
  5. dang dop makang sup pagi ni??? :D

    ReplyDelete
  6. ..terliur lak baca.

    suka sangat bihun sup.

    yummy..
    yummy..

    ReplyDelete
  7. wah...selamat berbihun sup...
    hehheheh

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails