My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Friday, June 18, 2010

Heyy... tak malu ke?? hahahaha!

Assalamualaikum & happy friday semua ...

Pejam celik, pejam celik dah hari jumaat kan. Cepatnye masa berlalu. Menghitung hari untuk ke bulan yang seterusnya. hehehe!

Semalam dah lepas mengidam sebab dah dapat makan satey kajang tuk bukak puase. hehehhe!

Dah la satu peristiwa terjadi.. ayoyo! Kitorang dah reserved kan satu meja sbb kitorang sampai dalam 6.40. Then, dah gtau awal-awal kat tuan kedai tu reserved kn satu meja untuk pukul 7.20. Dah order semua, sementara tunggu masa aku pegi kedai Digi jap mau tanye DG Broadband. Sahhhhh! Aku akan bertukar ke Digi pulak akhir bulan ni. hehehe! Gudbye forever CELCOM!

Sampai-sampai je depan meja aku nampak 2 orang perempuan sedang menikmati satey dgn girangnye sedangkan kt meja tu tertulis "RESERVED"...

Aku tak nak cakap ape.. tengok je kat pompuan tu sambil-sambil pandang kaunter. *dalam hati berkata "ape hal minah ni...." Lepas tu dat gal pandang aku pelik.. lepas tu ade waiter dtg ckp yg meja tu dah RESERVED. Sib bek ade kosong sebijik kat belakang dorang. So, aku pon duduk situ jelaa... Aku dengar minah berdua tu tergelak-gelak.. erkkkk!

Haa.. tp bukan ape pon. Bkn nak marah cume kelakar je. Orang tak tempek besau-besau RESERVED, dia pegi jugak duduk, siap makan and feeling-feeling gitu.. haahhaha!

Notakaki: Mesti lapar sangat tanpa tengok sign tu kot.. hahahah!

3 comments:

  1. dia tak tahu bahasa inggeris.

    maafkan dia

    ReplyDelete
  2. salam ziarah.
    mungkin juga dia mmg tak nak tahu bahasa inggeris.
    hahaha.
    teruknya!


    Jom meriahkan CDM!!!!

    ReplyDelete
  3. saje je.. nak cepat kot tu..
    jauh makan sampai pegi kajang?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails