My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, June 14, 2010

Orang tak nak layan????? Ade aku kisahhhh???

Haishh... kalaulah korang perasan. Entri aku since pagi tadi emo je. adehh! Emo di jari-jemari je, tapi dalam hati cool aje.. hohoho!

Ape korang nak buat kalau orang dah takmo layan korang? Eventho korang layan dia dengan baek sekali. Pijam semut pon tak mati, selembut tu tau.. haaaa!

Haish.. kan aku penah pesan kat korang. Biar org buat nk buat ape pon pada kite, tapi korang jangan balas balik pulak. Kalau dia dah takmo layan, kite biarkan dulu. Ikut rentak hidup dia. Jangan ikut perangai dia pulak. Tak berbaloi okehhh!

Sumtimes aku terpikir, masih adekah orang berspesis sebegini? Mestilah ade kan.. kalau tak, xdelah aku kuarkan entri ni! urm... Rilek rilek aje.. buat keje dengan senang hati tanpa memikirkan makhluk camtu walau sesaat.

p/s: Ade aku kisahhhh ko menyombong camtuuuuuuuu?


5 comments:

  1. eheeiiii,pijam ? pijak lah. enjet-enjet semut sape sakit naik atas,hahaha :)

    ReplyDelete
  2. saya pun xkesah..

    ReplyDelete
  3. Pijam semut pon tak mati, selembut tu tau.. haaaa!

    pijam ke pijak?

    ReplyDelete
  4. herm.. sama lah dia tuh.. orang msg kat ym tak reply pon.. hahahaha!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails