My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, June 9, 2010

Aduhhhhhh... bikin malu aje laaa!

Erk... sengal la kejadian di opis tadi. Sungguh mengaibkan diri sendiri. adehh! Sedang aku dan En Ben Ashaari berdiskus pasal statistik yang hendak disiapkan ASAP, boleh pulak aku sendawa dengan spontannye.. waaaaaa! Kuat pulak tu bunyi.. first time aku mempersembahkan sendawa aku pada kaum bukan sejenis! wakakkakakak!

Selama aku kt opis tu, selalunya opismate aku yang gegirl laa slalu dipersembahkan dgn sendawa aku yg agak unik di mata dorang.. ahaksss! Ade siap bagi nama-nama kat sendawa aku tu.. haaaaa! Jangan main-main... bunyi lembu bertendang lah.. bunyi naga lah.. Korang leh bayangkan kah?? wakakakkaa

Acceli aku ade penyakit pelik sikit. Aku akan sendawa tak kira masa. Samada aku kenyang or tak, aku akan sendawa. Sendawa tu walaupun aku keluarkan dengan penuh kesopanan & kesusilaan, namun bunyinye tetap hebat! adoilaaaa... parahlah penyakit aku weh! Kalau nanti aku duk atas pelamin camne?? Kang orang tercari-cari dari manekah datangnye bunyi pelik itu.. hohohohoho!

Tapi tulah.. aku sedang mencari penawar ni utk mengubati sendawa aku ni. Aku rase since 2 bulan lepas, b4 ni elok je.. adehh! Ade orang suggest MISAI KUCING. Korang rase berkesan tak??? huhuuhuh

3 comments:

Related Posts with Thumbnails