My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Tuesday, June 22, 2010

Diekori jurujual!

Assalamualaikum & morning semua...

Ahaks... pagi-pagi dah emotional kan. ape daa aku ni. Haishhh... aku tak suke betul setiap kalu aku pergi Shopping Mall / Supermarket / Watson / Guardian ect ade salesman / salesgirl yang duk membontoti. Aku pusing kanan, dia ikut. Aku pusing kiri dia ikut jugak. Last-last rimas punya pasal aku keluar terus.. haaaa!

Ala, kite bkn nak mencuri pon kan. Mestilah mau privasi nak belek-belek barang nak dibeli. Kalau dah orang-orang itu sentiasa mengekori kite, surelaa rase rimas sikit. Aku memang tak boleh orang duk curi-curi pandang dari belakang. adehh! Nak memilih barang pon tak senang.. adoilaaa

Kalau kite nak tanye ape-ape kite panggil la dorang kan. Tapi biasenya, kalu dah regular customer takdenye nak banyak-banyak tanye. Sure cari barang & beli je terus..

Notakaki: Dorang takde senang sikit nak bukak barang nk try or cium bau! hahahaha!

5 comments:

  1. betol la...rimas nnk membeli belah kalo ade org asyik dok ngekor kite je...ape muke kiut2 cmni ade rupe pencurik ke?

    ReplyDelete
  2. mmg betol. rimas gila asyik nak ikut je kita dr blkg. ingat apa. xtau cr brg, brlah tanya kan, ni ikut je, x boleh blah.

    lebih baik kan, kita tawaf 7x, tpt yg sama, pasti mrk bosan + dh x ikut. hahahahahahaha

    cr cust lain jd mangsa

    ReplyDelete
  3. lenkali sound je terus "cik, boleh tak jgn ikut saya, rimas tau tak!" wahaha

    ReplyDelete
  4. betul betul betul..peanut pon x suka gak ngn dia org tu..mcm la kita ni nk mencuri kan...hmmm..nk pilih brg pun x selesa

    ReplyDelete
  5. eeiish,kalau tgk dgn muke manis xpe jugak.ini pandang mcm muke kita ni mcm pecah rumah.cis sungguh!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails