My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, June 7, 2010

Emosi aku tak stabil sejak kembali dari kampung...

Assalamualaikum...

Sepanjang aku di kampung, coverage berukben tersangatlah hampa. Nak load page 1 pun almost 1/2 hour. haishhh!

Emosi sepanjang di kampung... tidaklah begitu stabil. Tapi aku menerimanya dengan redha. Dari rentetan peristiwa aku, aku terbawa-bawalah ke babak emosi seterusnya.

Peristiwa di pagi hari keberangkatan aku ke Shah Alam.. di dalam bus. Aku menerima SMS dari seseorang. Entah kenapa SMS tu melukakan hati aku yang keras pada awalnya. Patah hati aku membaca dari awal ayat hingga ke penghujungnya. Adakah dia tidak menyedarinya....? Atau mungkin sekadar sengaja untuk melakukannya.

Hanya Tuhan yang tahu segalanya yang tersirat di sebalik apa yang dah terjadi dalam hidup aku.

Notakaki: Aku cuba untuk mengembalikan segala semangat dan kekuatan diri aku semula utk teruskan hari-hari seterusnya. Tinggalkan apa yang dah terjadi di belakang tanpa menoleh walau seinci.

4 comments:

  1. sedih je bunyik kan...huhu..peanut xtau apa jd kat awak..tp nk jugak bagi support..be strong k..tabah je hadapi apa2 je cbrn lam hidup ni..
    nnti visit blog peanut k..
    http://missbean88.blogspot.com
    i'll follow u

    ReplyDelete
  2. be strong izah..
    kuatkan semangat utk diri sendiri...
    xoxo

    ReplyDelete
  3. sedih je. nape izah?

    ReplyDelete
  4. awak tak nak amalkan paramaria plus ke?
    hehe baru ceria sikit

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails