My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Friday, June 18, 2010

Lelaki berkereta turbo berlagak?

Huh... nyampah aku dengan spesis camni. Dorang ingat hebat sangat ke mentang-mentang enjin kereta dorang turbo?? Nak men cucuk-cucuk belakang kereta orang! huh

Tapi aku tahu tak semua camni pon. Tapi, ramai yang aku terjumpa atas jalan rasa camnilah perangainye. Nak test power?? Haaaa.. pegi litar sepang ok! Jangan test power kat jalan yang ramai orang. Kalau ko nak goooo sorang-sorang, go ahead! Jangan susahkan orang len & cube nak mencederakan orang lain pulak.

Aku paling pantang pagi-pagi ade orang nak tunjuk hebat atas jalan. Dorang ingat bunyi enjin utbo dorang tu hebat sangatkah?? Haishhhh.. dah la jalan sesak, lagi mau nyelit-nyelit. Buat jalan sendiri la weiiii!

Kekadang tu, bile tgk yg jenis camni, aku lagi sengaja pelankan speed! Kasi dorang bengang.. hahaha! U kiss me, u pay laa deyyy! Yelah.. bukan dia xnampak berderet kereta kat depan. Mane lagi mau celahnye.. sengal alam betol orang camni!

p/s: benciiii.... benciiiii!


3 comments:

Related Posts with Thumbnails