My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Tuesday, June 1, 2010

Bahagiakah aku?

Yes,
Aku happy dengan hidup aku sekarang..
Aku senang dengan apa yang ada di sekeliling aku..
Aku bersyukur dengan apa yang aku miliki..
Walau bukan menggunung, tapi sudah cukup melengkapi hidup ini..

Takde siape yang peduli??
Siape cakap??

Aku masih ada ibubapa yang mengambil tahu pasal aku..
Aku masih ade adik-adik yang sentiasa membuat aku tersenyum riang..
Aku masih ada ramai kawan yang berdamping di sisi..
Aku masih ada kenalan yang menghargai erti persahabatan..
Walau tiada teman istimewa di sisi... :)

Alhamdulillah.. Allah masih sayangkan aku. Masih mampu membuat aku tersenyum pada hari ini. Setelah apa yang aku lalui, tapi aku masih kuat untuk berdiri.... Syukur padaMu.


9 comments:

  1. kita sama...
    mari kita sama2 membahagiakan diri...
    melayari dunia yg penuh pancaroba~

    ReplyDelete
  2. tak semua yang kita idam dan harapkan dalam hidup ini akan kita perolehi, tapi kita tetap bernasib baik kerana hidup kita tak seburuk atau seteruk orang lain....

    teruskan berusaha sehingga kejayaan itu ada dalam genggaman kita....

    gud luck dear...

    ReplyDelete
  3. moga eppy sentiase...



    same2 kita bahagia2kan diri kiTer...(^_^)

    ReplyDelete
  4. syukur dgn apa yg ada sudah cukup bahagia..=)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails