My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, June 21, 2010

Gelagat andalusia...

Assalamualaikum & morning...

Haiyaa.. dua hari 'cuti' blogging, mati kutu dibuatnye. Tak tahu nak buat ape kat umah. Novel dah abis baca. Tunggu nak beli novel lain pulak.. hohoho!

Haa... pagi-pagi dah masuk citer 'andalusia'. Korang mesti tau punye ape maksud word tu kan. Malaslaa nk ckp terang-terangan.. hehehe!

Kekadang memang pelik & aneh kn golongan ini. Mungkin jugak dia kurang mendapat kasih sayang seseorang. So, dia inginkan perhatian orang sekeliling. Tapi percayakah korang golongan ini akan 'memegang' kita untuk berada di dalam dunianya...

Maksud aku di sini, dia akan treat kita macam cara hidup dia. Itu tak boleh, ini tak boleh. Sebagai contoh, golongan ini mungkin ade sebahagiaannya anti-lelaki & kite jugak akan ditegah utk mempunyai kawan-kawan lelaki, apatah lagi utk kapel. hehehe!

Kita jugak tidak boleh keluar dr umah untuk beriadah & release tension pada hujung minggu. hohoho! Kalau korang berada dalam situasi camni, agak-agaknye la ape yang korang rasa. Seperti dalam penjarakah?? hahahaha! Wallahualam...

Korang jugak tidak boleh SMS or bercakap phone dengan mana-mana lelaki di depannya. Kerana dia akan men'sound' anda dengan jayanya... adehhh! So, kalau nak bergayut anda kene keluar rumah or duduk diam-diam dalam bilik & make sure pintu kunci ok.. hohohoho!

p/s: aduhai... penatnye melayan kerenah sebegini.. :)

4 comments:

  1. dahsyat juga golongan ni ye miss izah...

    ReplyDelete
  2. siapa dia? dengan org kamu tgh tggal skali di rmh?

    ReplyDelete
  3. akak tak pernah jumpa dengan golongan macam nie....

    teruk jugak kan...

    huhuhu...

    ReplyDelete
  4. dear..
    siapakah insan itu..?

    hahaha...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails